Zarządzanie procesami wspierającymi
Zapewniamy obsługę wszystkich niezbędnych procesów związanych z procesowaniem płatności.
Monitorowanie transakcji
Dedykowany zespół oraz systemy do obsługi procesu monitorowania i obsługi transakcji podejrzanych zapewniają najwyższe standardy bezpieczeństwa. Dysponujemy niezbędną wiedzą i doświadczeniem, oferujemy wsparcie merytoryczne oraz zestaw niezbędnych wymagań i dobrych praktyk w tym zakresie.
Obsługa procesów reklamacyjnych
Posiadamy odpowiednie narzędzia, doświadczenie i zasoby niezbędne do obsługi procesów reklamacyjnych transakcji kartowych na rzecz Partnera (reversal, chargeback, representment, pre-compliance, compliance, pre-arbitration, arbitration, good faith), zgodnie z regulacjami prawa polskiego oraz regulacjami międzynarodowych organizacji płatniczych.
Telefoniczna obsługa 24 h/365 dni
Profesjonalny zespół może całodobowo przyjmować zgłoszenia Partnerów. Zespół może świadczyć usługi takie jak:
- - infolinia stanowiąca pierwszy punkt kontaktowy,
- - rozwiązywanie problemów związanych z autoryzacją transakcji,
- - rozwiązywanie problemów związanych z rozliczeniem transakcji.
Zakres realizowanych usług dla Partnera oraz użytkowników do dowolnego uzgodnienia.